علائم و درمان کیست های کلیوی با گیاهان دارویی
نوشته شده توسط : Andy

علائم و درمان کیست های کلیوی با گیاهان دارویی

کیست های رنال معمولا بدون علامت هستند و اغلب در حین آزمایش های پزشکی و یا سایر آزمایش های تصویربرداری کشف می شوند. با این حال، برخی از کیست های بسیار بزرگ کلیوی، به ویژه آنهایی که دارای داخلسیستیک هستند خونریزی یا عفونت، به وضوح باعث درد و ناراحتی در کمر و شکم خواهد شد. بعضی از کیست های کلیوی، فتوتراپی حفره یا گردن را از بین می برند، باعث هیدرونفروز و عفونت ثانویه می شوند، به دنبال لومبو، تب و عفونت های دستگاه ادراری. بعضی از کیست های ساده کلیوی ممکن است سرطان دیواره کیستیک داشته باشد. میزان سرطان حدود 1٪ است. باید در هنگام خونریزی در کیست، به احتمال وقوع سرطان هشدار داده شود.

بیماران مبتلا به کیست کلیه نباید دچار تردید شوند. درمان مناسب کلیدی برای بهبود است. ..

لیبریوم بریورم دارای اثر تقویت کلیه است

سوپ تربچه و لیمو برابور

30 گرم قارچ سفید، 15 گرم لیمو برابور و یک مقدار مناسب از شکر کریستال. ترملا سوک، به قطعات کوچک بریزید، مقدار مناسب آب همراه با لیمو برابور را اضافه کنید، آن را طبخ کنید تا حدود 1 ساعت به دمای کم بسوزانید تا ترمللا به خوبی پخته شود ، و شکر کریستال را اضافه کنید.

اثربخشی: اثراتی در تغذیه کبد و کلیه، تغذیه یین و رطوبت ریه دارد. برای افراد مبتلا به سرفه خشک بدون خلط، بیخوابی، آمنیزی و غیره مناسب است.

فلفل قورباغه ریشه پخته

30 گرم کورتکس لسیی (50 گرم تازه)، 60 گرم برنج گردویی گردویی و یک مقدار مناسب شکر کریستال. کورتکس لیسی، کیک پودری، حذف بقیه، و نگه داشتن آب. برنج چغندر گرد و غبار، اضافه کردن آب دارویی و مقدار مناسب آب، کباب با آتش کم برای گرفتن فرنی و اضافه کردن شکر کریستال به محصول نهایی.

اثربخشی: دارای اثرات تغذیه ای و تمیز کننده یین است و برای درمان علائم مانند اسفریه با حس تبخورد در قفسه سینه، کف دست و پا، تب از ریه، سرفه و غیره مناسب است.

با توجه به علائم بالا اگر سوالی دارید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: